Contributie HSV Voorwaarts (bedragen zijn jaarlijks):

jeugd (tot 14 jaar, peildatum 1 januari)
€ 11,50
volwassenen automatisch incasso (14 jaar of ouder, peildatum 1 januari; het eerste jaar)
€ 34,00*

* Kosten 1e inschrijving € 41,-

U kunt kiezen uit twee optie's om uw contributie te betalen:

op deze website kunt u de optie's bekijken.

Verder heeft de vereniging nog gratis vergunningen voor jeugd tot 14 jaar (peildatum 1 januari) die alleen willen vissen op witvis met een vaste stok (voorheen "kleine vergunning"). Klik hier om deze vergunning aan te vragen.

Gemeentelijke vijvers:
Sinds een paar jaar heeft onze vereniging ook de visrechten van de 'meeste' gemeentevijvers in Drachten. Alle leden mogen dus vissen in de 'meeste', dus niet alle, gemeentevijvers van Drachten.

Niet leden die in de gemeentevijvers van Drachten willen vissen kunnen voor € 5,- een vergunning halen bij onze verkooppunten. Deze vergunning geeft u alleen het recht om in de gemeentevijvers te vissen onder de in de vergunning vermelde voorwaarden.