Ledenvergadering april 2021 wederom uitgesteld

Maandag, 12 april 2021

Wie had vorig jaar april gedacht dat wij een jaar later nog steeds geen 'fysieke' ledenvergadering zouden kunnen organiseren. We kampen nog steeds met het coronavirus en de bijbehorende maatregelen welke sowieso nog van kracht zijn tot 1 juni 2021. De ledenvergadering die gepland stond voor 15 april 2021 gaat dan ook helaas niet door.

Het bestuur van HSV Voorwaarts heeft diverse mogelijkheden overwogen om toch in contact te blijven met onze trouwe leden. Zo hebben wij bekeken of het mogelijk is om een vergadering te houden via de digitale weg en deze te streamen voor onze leden. Omdat de interactie met onze leden op deze manier niet optimaal is hebben wij besloten om dit voor de vergadering van april niet te doen.

Toch willen wij jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen op hengelsportgebied en de besluiten die het bestuur van HSV Voorwaarts heeft genomen en de komende tijd gaan nemen. Dit willen wij doen middels een nieuwsbrief waarin wij verwijzen naar documenten op onze website. De stukken welke wij ieder jaar tijdens de ledenvergadering in april bespreken zullen wij plaatsen op onze website. Dit gaat onder andere over het financieel jaarverslag 2020. Vanaf 22 april zijn deze stukken te vinden op onze website.

Als Hengelsportvereniging betrekken wij onze leden graag bij onze keuzes. Hiernaast staan wij open voor ideeën van onze leden op het gebied van Hengelsport in Smallingerland. Hierbij kunt u denken aan het realiseren van Visparels en het (beter) bevisbaar maken van viswater.

Als u vragen, ideeën of klachten heeft kunt u deze kenbaar maken via het formulier op onze website.

Wij hopen elkaar snel weer te kunnen zien op de vertrouwde manier. Zolang dit nog niet mogelijk is, blijf gezond en houd vol".

Bestuur HSV Voorwaarts