Update 1: ZOMERVISKARAVAAN 25 juli 2023

Maandag, 8 mei 2023

Deze hele zomer staat in het teken van de ZomerVISkaravaan. Ben jij 14 jaar of jonger? Zorg dan dat je dinsdag 25 juli vrij houdt. Sportvisserij Nederland organiseert dan in samenwerking met HSV Voorwaarts een super cool eendaags JeugdVISevent in Drachten bij de vijver aan het Kiryat Onoplein!!

Tijdens dit event is er van alles te beleven: zelf vissen onder begeleiding van professionals, het zelf maken van je eigen vistuigje, leren behandelen en juist onthaken van een gevangen vis, leren werpen op targets en waar mogelijk in gevecht gaan met grote vissen op de visdrilsimulator. Naast dat er allerlei leuke activiteiten zijn krijgen alle kinderen ook een goodiebag mee naar huis.

Dagplanning
De events duren van 09:30 tot 14:30 en de activiteiten zijn niet tijdsgebonden dus je kunt vrij inlopen. Tijdens het event is er voor alle kinderen gratis drinken beschikbaar.

Dit event wordt georganiseerd voor kinderen tot en met 14 jaar oud die willen leren vissen of die tips van ervaren vissers willen ontvangen. Als uw kind geen zwemdiploma heeft dan is het van belang dat er één ouder aanwezig is.

Om dit event in goede banen te leiden zijn wij nog op zoek naar enkele vrijwilligers die deze dag willen assisteren. Je hoeft hiervoor geen ervaren visser te zijn maar je moet het wel leuk vinden om met kinderen om te gaan. Als jij je wilt aanmelden als vrijwilliger neem dan contact met ons op.